gårdagen födelsedag avklarad,och lite till..

Har inte skrivit här på evigheter töjp, har ju hunnit med globen horse show..massa skit och annat. Har då just vaknat hos Marre,lucas sov visst också över här, men det var lugnt. Vi kollade Paranormal Activity vid 6 på morgon och la oss vid 9 typ,vaknade vid tio nu. Tänk vad mkt sömn vi fått :')

Iaf,gårdagen gick jag , Marre och jonte o käkade sushi, sen drog vi och jag öppnade lite presenter. Fick en spikmatta,frisörschampo,frisörhårspray,ett halsband med äkta lavastenar, mineralsmink, en massage (som jag var på igår som överraskning, och hm..vad mer. Ja kmr typ inte ihåg xD ja på det fick jag också 3000 spänn i fickan.

Rätt så bra födelsedag var det tkr jag :') Nu ska jag fortsätta här,ska på dop idag osv ...

tjenixääään!

Kommentarer
Postat av: isabelllak.blogg.se

grattis sötnos i efterskott!! ;D hör av dig ngn dag så kan vi hitta på ngt :)

2009-12-06 @ 02:56:58
Postat av: Becky

antar att de var du som kommenterat? :D

nej när man är 15 och 9 månader vilket jag långt ifrån är ;)

2009-12-18 @ 13:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0